Μία από τις ηρωίδες μου, η Μαρία έχει μια ψηφιακή εκδοχή, η οποία κάνει περιστασιακό σεξ, κυρίως για να καταπολεμήσει την ανία που αισθάνεται...

Η ηρωίδα μου έχει σαν στόχο να ζήσει σαν την Carrie Bradshaw από τo "Sex and the city", δυναμική, περιπετειώδης και απελευθερωμένη!
Όταν θα γνωρίσει τον Φάνη στο ξενοδοχείο, αυτή η ψηφιακή εκδοχή έχει μεταφερθεί χωρίς να το ξέρει, μέσα σε βιβλίο...

Το γδύσου που λέει, ανήκει στον Τόμας από την "Η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι".
Λειτουργώντας με το "συλλογικό ασυνείδητο"  "γνωρίζει" την συγκεκριμένη φράση χωρίς όμως να γνωρίζει τίποτε άλλο από το συγκεκριμένο έργο.
Από ένα "τεράστιο μυθιστόρημα" έχει μείνει ο απόηχος μιας λέξης...

Έργα όπως ο "Δον Κιχώτης" και ο "Ρωμαίος και Ιουλιέτα" και ας μην τα έχει διαβάσει οι συντριπτικοί πλειοψηφία σήμερα, έχουν διαμορφώσει το συλλογικό ασυνείδητο του έρωτα...
Η "τρέλα" του έρωτα, για την οποία μιλάμε σήμερα, είναι ο απόηχος που φθάνει στις μέρες μας από την εποχή του Θερβάντες
και είναι σαν να ακούς μόνο την πρώτη νότα από ένα τραγούδι...μια νότα που χάνεται με ένταση πριν προλάβει να γίνει τραγούδι.
 



 

Τo βιβλίo κυκλοφορεί στα περισσότερα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει στο βιβλιοπωλείο από όπου ψωνίζετε μπορείτε να τα παραγγείλετε στο βιβλιοπωλείο να τα φέρουν, όπως μπορείτε να τα παραγγείλετε από οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο.

Ακολουθεί λίστα από προτεινόμενα και επιλεγμένα σημεία πώλησης.

Προτεινόμενα σημεία πώλησης.
Θεσσαλονίκη:Πρωτοπορία – Λ. Νίκης 3
Αθήνα:Πρωτοπορία - Γραβιάς 3-5, Πλατεία Κάνιγγος
Πάτρα:Πρωτοπορία - Γεροκωστοπούλου 31-33, Πλατεία Γεωργίου
Λάρισα: Παιδεία - Μεγ. Αλεξάνδρου 6

Προτεινόμενο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο:

- http://www.prosperus.gr

- http://www.e-shop.gr

- http://www.protoporia.gr

- http://www.captainbook.gr

- http://www.plus4u.gr

- http://www.books2u.gr

- https://www.ebooks.gr

- http://www.books4all.gr/

-
http://www.bibliohora.gr

-
http://www.bookbank.gr

-
http://www.shopbay.gr

Η ψηφιακή επιπολαιότητα του έρωτα είναι ένα μυθιστόρημα που ψηλαφίζει την ερωτική σύγχυση στην εποχή του ίντερνετ.

"Ο άνθρωπος καμιά στιγμή της ιστορικής εξέλιξής του δεν ερωτευόταν με τον ίδιο τρόπο. Σήμερα ο χρόνος τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα, σχετικά με τον ρυθμό με τον οποίο κυλούσε παλιότερα. Εξαιτίας των τεχνολογικών καινοτομιών που γεννήθηκαν στα τέλη του 20ου αιώνα, και κυρίως χάρη στο ίντερνετ, αποκτήσαμε πρόσβαση σε πληροφορίες και εφαρμογές γρήγορα, πληρώνοντας ταυτόχρονα το κόστος της επιτάχυνσης όλων των διαδικασιών. Μια επιτάχυνση που σκεπάζει με λήθη τα πάντα. Χάθηκε η βραδύτητα! Χάθηκε ο ρυθμός της απόλαυσης και της μνήμης! Τρέχουμε, τρέχουμε, τρέχουμε! Συλλέγουμε εμπειρίες, μνήμες, τους ανθρώπους τους ταξινομούμε σε κάποιο ψηφιακό άλμπουμ, κάνουμε κάποιο σχόλιο στο facebook και μετά τα προσπερνά η ζωή μας, που τρέχει με αυτόν τον ιλιγγιώδη ρυθμό..."

Σε αυτό το μυθιστόρημα δεν θα βρεις απαντήσεις στα ερωτικά σου προβλήματα αφού δεν πρόκειται για κάποιον “οδηγό επιβιώσης” στα social media! Mακάρι να είχα κάτι τέτοιο στα χέρια μου! Οι ήρωες του βιβλίου “ψάχνονται”, όπως πιθανότατα και εσύ!

Το πιο πιθανό είναι να δεις πως η ζωή σου έχει πολλά κοινά με αυτήν των τεσσάρων ηρώων.

"...ζούμε αυτά που κάποιος παλιότερα απορροφούσε σε μια δεκαετία, μέσα σε έναν μήνα! Έχει χαθεί η πεποίθηση του αιώνιου έρωτα, επειδή η αιωνιότητα εμπεριέχει άπειρα δεδομένα... Τόσα δεδομένα, που η ζωή ενός ανθρώπου μοιάζει ασήμαντη... Πιο σωστά... Μετά βίας γίνεται διακριτή!"


 (multitasking  novel, multitasking μυθιστόρημα)

Το μυθιστόρημα εδώ και αιώνες υπακούει στους κανόνες της αληθοφάνειας και προσπαθεί να βρει δρόμους προς το αναληθοφανές για να "συναντήσει" πάλι τον Ραμπελαί και τον Θερβάντες.
Οι υπερρεαλιστές χρησιμοποίησαν το όνειρο, ενώ ο νεωτερισμός του Κάφκα έγκειται στην λεπτομερή περιγραφή εντελώς εξωπραγματικών καταστάσεων!  
Το ίντερνετ και η δυνατότητα μιας δικιάς μας, "κατά βούληση", ψηφιακής απεικόνισης δίνει νέες δυνατότητες στην τέχνη του μυθιστορήματος.
Μας παρουσιάζεται η δυνατότητα επιστροφής στους πρώτους χρόνους του μυθιστορήματος από άλλο δρόμο!

Εδώ και λίγα χρόνια αποκτήσαμε όλοι και ψηφιακή εκδοχή...Μια δικιά μας εκδοχή μέσα στον ψηφιακό κόσμο. 
Facebook, Twiiter, Instagram, Google+ είναι απλά οι δημοφιλέστερες πλατφόρμες από τις 100αδες που υπάρχουν. 
Στην ψηφιακή μας εκδοχή, έχουμε την δυνατότητα, να προβάλλουμε οτιδήποτε θέλουμε και πραγματικά οι δυνατότητες μας είναι σχεδόν απεριόριστες!  

Η ψηφιακή επιπολαιότητα του έρωτα είναι ένα μυθιστόρημα, που επιχειρεί να εξερευνήσει τις δυνατότητες αυτές, που προέκυψαν από την εξάπλωση των Social Media.  

 

(multitasking  novel, multitasking μυθιστόρημα)

Η ψηφιακή επιπολαιότητα του έρωτα είναι ένα "σχεδόν" διαδραστικό μυθιστόρημα.
Οι αναζητήσεις στο google είναι πραγματικές, οι χρήστες του twitter, του facebook & του instagram είναι υπαρκτά πρόσωπα.
Όταν το έγραφα είχα στο μυαλό μου ένα VideoBook που τα τραγούδια, οι ταινίες, τα βιβλία & οι υπερσύνδεσμοι προς ιστοσελίδες που υπάρχουν μέσα στο βιβλίο, θα οδηγούσαν σε πραγματικό χρόνο, τον χρήστη, στην συγκεκριμένη αναζήτηση.
Η συγκεκριμένη ιδέα δεν έχει "εγκαταλειφθεί" από μένα, και ελπίζω τελικά να καταφέρω να την πραγματοποίησω, γι' αυτό και προς το παρόν όμως δεν θα υπάρξει καμία άλλη ψηφιακή εκδοχή του βιβλίου! 

Η ψηφιακή επιπολαιότητα του έρωτα είναι επίσης ένα πολυμεσικό μυθιστόρημα, «εισβάλλει» με έναν ιδιαίτερο τρόπο σε ταινίες, σε τραγούδια και σε άλλα μυθιστορήματα.
Η Άννα η σερβιτόρα μου, σερβίρει μυθιστορηματικούς ήρωες του Έρνεστ Χέμινγουεϊ, του Μίλαν Κούντερα & του Τομ Ρόμπινς.

Όλοι οι ήρωες βλέπουν ταινίες, ακούνε μουσική και σερφάρουν στο ίντερνετ. Οι πληροφορίες που μας δίνουν δεν είναι πάντα οι αληθνινές, αλλά αυτές που πιστευούν ως πραγματικές, μιας και σπάνια μπαίνουν στον κόπο της επαλήθευσης...
Μας "τρολλάρουν" λοιπόν αρκετές φορές,  ακόμα και εν αγνοία τους!

(multitasking μυθιστόρημα, multitasking  novel)

Απόσπασμα από την Ψηφιακή επιπολαιότητα του έρωτα:

"Ο ΦΑΝΗΣ ΕΙΧΕ πάρει τον χωρισμό του πολύ ελαφριά! Μόνο την πρώτη μέρα είχε ανεβάσει το τραγούδι του «Bob marley - no woman no cry» στον τοίχο του, συνοδευμένο από το εξής σχόλιο:
«Δηλαδή υπάρχει πιο σοφή κουβέντα;»
Είχε πάρει πολλά like από γυναίκες και δεν μπόρεσε να αποφύγει το εξής σχόλιο:
«Αυτό τώρα που οι γυναίκες κάνετε like σε αυτό το κομμάτι πως να το εξηγήσω;»
Τα σχόλια που ακολούθησαν από άντρες και γυναίκες είχαν όλα χιουμοριστική διάθεση και είχαν ως επίκεντρο την ασυνεννοησία των δύο φύλων!"

Οχι γυναίκα, μην κλαις Vs Όχι γυναίκα, όχι κλάματα...
Το τρολλ υπήρχε και πριν το ίντερνετ...μέσα στα Social Media όμως γιγαντώθηκε...

(The title and main refrain, "No Woman, No Cry" is rendered "No, woman, nuh cry" in Jamaican Patois. The "nuh" is pronounced with a short schwa vowel (a "mumbled" vowel, often represented as "uh" in spelling) and represents a clitic ("weakened") form of "no". It is the equivalent to the contraction "don't". The song is about growing up in the ghetto and persuading a woman that things will get better, entreating her not to cry.[7] )

http://en.wikipedia.org/wiki/No_Woman,_No_Cry

"Η μοναξιά: γλυκιά απουσία βλεμμάτων..." Μίλαν Κούντερα...
Στο βιβλίο υπάρχει μια πιο τρολ εκδοχή και σε greeklish φυσικά...
"Monaksia sinainei na mn exeis kanenan na kataskopeyseis t profil tou..."


Facebook